شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

دسته بندی محصول

وکالت
وکالت
نمایش
نوشت افزار
نوشت افزار
نمایش
موشن گرافی و انیمیشن
موشن گرافی و انیمیشن
نمایش
موبایل
موبایل
نمایش
موارد غذایی
موارد غذایی
نمایش
مهدکودک
مهدکودک
نمایش
مشاوراملاک
مشاوراملاک
نمایش
مزون عروس
مزون عروس
نمایش
مبلمان
مبلمان
نمایش
لوازم خانگی
لوازم خانگی
نمایش
لوازم آرایشی
لوازم آرایشی
نمایش
گل فروشی
گل فروشی
نمایش
گالری عینک
گالری عینک
نمایش
گالری عطر
گالری عطر
نمایش
گالری ساعت
گالری ساعت
نمایش
کیف و کفش
کیف و کفش
نمایش
کامپیوتر
کامپیوتر
نمایش
کافی نت
کافی نت
نمایش
کافه و اسکان
کافه و اسکان
نمایش
کارت ویزیت
کارت ویزیت
نمایش
کابینت و دکوراسیون
کابینت و دکوراسیون
نمایش
فونت
فونت
نمایش
فرش و قالی
فرش و قالی
نمایش
طلا و جواهری
طلا و جواهری
نمایش
شیرینی سرا
شیرینی سرا
نمایش
شخصی
شخصی
نمایش
سیستم امنیتی و برق
سیستم امنیتی و برق
نمایش
ساختمان
ساختمان
نمایش
خوراک
خوراک
نمایش
حمل و نقل
حمل و نقل
نمایش
چشم روشنی و کادویی
چشم روشنی و کادویی
نمایش
چاپ و تبلیغات
چاپ و تبلیغات
نمایش
تصاویر
تصاویر
نمایش
تشریفات
تشریفات
نمایش
تراکت و بروشور
تراکت و بروشور
نمایش
پوشاک
پوشاک
نمایش
پوسترها
پوسترها
نمایش
پزشکی
پزشکی
نمایش
پارچه سرا و پرده سرا
پارچه سرا و پرده سرا
نمایش
بیمه
بیمه
نمایش
بنر وب و اینستاگرام
بنر وب و اینستاگرام
نمایش
بنر مناسبتی
بنر مناسبتی
نمایش
بنر مشاغل
بنر مشاغل
نمایش
باشگاه ورزشی
باشگاه ورزشی
نمایش
انتخابات
انتخابات
نمایش
اتومبیل و موتورسیکلت
اتومبیل و موتورسیکلت
نمایش
آموزشگاه
آموزشگاه
نمایش
آژانس مسافرتی
آژانس مسافرتی
نمایش
آرایشگاه
آرایشگاه
نمایش
آتلیه
آتلیه
نمایش
شناسه پست: 52
بازدید: 493

فیس‌بوک یک سرویس شبکه اجتماعی برخط است که در ۴ فوریه سال ۲۰۰۴ میلادی توسط مارک زاکربرگ و دوستانش ادواردو ساورین، اندرو مک‌کالم، داستین موسکوویتز و کریس هیوز در دانشگاه هاروارد به وجود آمد. در ابتدا نام‌نویسی در این وبگاه به دانشجویان دانشگاه هاروارد محدود بود. اما با گذشت زمان درِ آن برای دانشگاه‌های شهر بوستون، آیوی لیگ و دانشگاه استنفورد نیز گشوده‌شد. پس از افزوده‌شدن دانشگاه‌های مختلف و دبیرستان‌ها به لیست مجاز عضویت در فیس‌بوک، عضویت در آن به تدریج در دسترس تمامی افراد بالای ۱۳ سال در سراسر دنیا قرار گرفت.

کاربران برای بهره‌گیری کامل از فیس‌بوک باید در آن نام‌نویسی کنند. پس از نام‌نویسی، امکان ایجاد نمایه شخصی، افزودن دیگر کاربران به فهرست دوستان، فرستادن و دریافت پیام و دریافت آگاه‌سازی از تغییرات دوستان خود فراهم می‌شود. علاوه بر این موارد، پیوستن به گروه‌های مورد علاقه، یافتن هم‌کاران، هم‌کلاسی‌ها، پسندیدن پست‌ها، بیان دیدگاه و دسته‌بندی دوستان از امکانات دیگر این سیستم است. در ماه سپتامبر سال ۲۰۱۲ میلادی تعداد اعضای این وبگاه از مرز ۱ میلیارد نفر گذشت که به گفته خود فیس‌بوک ۸/۷٪ آن‌ها کاربران جعلی هستند. وبگاه فیس‌بوک سالیانه ۱۸۰ پتابایت (معادل نیم پتابایت در روز) اطلاعات در سرورهای خود ذخیره می‌کند. این وبگاه به ۱۴۰ زبان دنیا قابل دسترس بوده و ۷۰ درصد از کاربران آن در خارج از ایالات متحده هستند.

کاربران برای بهره‌گیری کامل از فیس‌بوک باید در آن نام‌نویسی کنند. پس از نام‌نویسی، امکان ایجاد نمایه شخصی، افزودن دیگر کاربران به فهرست دوستان، فرستادن و دریافت پیام و دریافت آگاه‌سازی از تغییرات دوستان خود فراهم می‌شود.

نویسنده

مارکت ام ال ام
ارائه دهنده با کیفیت ترین محصولات آموزشی در زمینه فروشندگی و شبکه سازی